Projectmanager Groups & Incentive Travel

 

Uniglobe Westland is gespecialiseerd in het organiseren en faciliteren van zakenreizen. Door onze uitgebreide kennis, het wereldwijde netwerk van travel-partners en het gebruik van slimme tools kunnen alle aanvragen van de klant van bedrijf tot bestemming worden geregeld en gefaciliteerd.

Als projectmanager van de business-line Groups & Incentive Travel ligt de focus op het creëren, organiseren, calculeren, plannen en managen van groepsreizen en evenementen. Vanuit een klantvraag creëer je een maatwerk oplossing tegen een concurrerend tarief. Je beheert de boekingen, regelt de tickets, het hotel, de excursies en bekijkt de mogelijkheden voor eventuele andere wensen. Je onderhoudt nauw contact met de klant om mutaties direct te verwerken.

Alles om een onvergetelijke reiservaring te creëren!

Ervaren projectmanagers beheren hun eigen klanten en zijn in staat om hen te voorzien van deskundig advies.

Ben jij de creatieve gedreven persoon die wij zoeken:

 

Resultaatgebieden:

  • Advies en verkoop - Inventariseren van klantwensen en reis- doelen bij bestaande/ eigen klanten. Je adviseert de klant op basis van brede productkennis. Je hebt contact met onze travelpartners en bespreekt met hun de mogelijkheden, activiteiten en alternatieven. Om zo samen de weg te bewandelen naar een onvergetelijke droomreis;

  • Calculatie group travel - Calculeren van het best passende en beschikbare reisprogramma met focus op een concurrerende prijs en een gezonde marge.;

  • Projectplanning Group Travel - Bewaken van de voortgang van de boeking en de reis incl. de administratieve en financiële afhandeling van boekingen;

  • Reisadministratie - Continu up-to-date houden van de boekingssystemen. Registreren van alle boekingen, reserveringen, afspraken e.d. Opstellen van bevestigingen en controleren van reisbescheiden;

  • Klantenadministratie Group Travel - Registreren van het reispatroon van de klant in frequentie, soort reizen, bestedingsbedrag, samenstelling van het reisgezelschap etc. in een bedrijfs-/ klantprofiel;

  • Reisbegeleiding - Het begeleiden van reisgezelschappen indien dit door agenten niet geleverd wordt, wanneer dit de kwaliteit van de reis verhoogd of wanneer persoonlijke ervaring de kennis van een locatie of activiteit verhoogd;

  • Aftersales - Het planmatig evalueren van de reis met de klant aan de hand van het reisschema. Inventariseren van successen en verbeterpunten. Klachten van klanten direct agenderen en oplossen.

 

Wat vragen wij van jou?

  • Werk en denkniveau: MBO+, HBO (toerisme/ reizen);

  • IATA kennis;

  • Digitaal vaardig, kennis van Amadeus of een ander crs systeem en office;     

  • Klantgerichte instelling;

  • Klantwens vertalen naar een aansprekende reis;

  • Organisatorisch sterk;

  • Controle en grip houden voor het beste resultaat;

  • Je bezit uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels;

  • Je bent op de hoogte van actuele reis en bestemmingskennis (veranderingen in) reisaanbod, acties/campagnes, procedures, voorschriften, systemen, etc. Waar nodig volg je training, workshops en zelfstudie om dit op niveau te houden;

  • Je beschikt over uitstekende kennis van Business-line strategie, de organisatie, richtlijnen en processen kwaliteitsbeleid en normen.


Mail voor de open sollicitatie je cv en motivatie naar sylvia@uniglobewestland.nl. Voor vragen bel Sylvia Grootscholten 06-38068080.