Stage: Support Business Travel

Inclusief interne Travel Academy opleiding

 

Ervaring opdoen in de zakelijke reisbranche binnen een jonge en dynamische omgeving? Dan ben jij onze perfecte match!

Wat ga je doen...

Als stagiair(e) heb je wellicht nog geen of weinig ervaring in het vak, maar heb je wel passie voor reizen en het enthousiasme om nieuwe dingen te leren. Tijdens de Travel Academy die je bij ons gaat volgen kun je certificaten verdienen voor elk goed afgesloten onderdeel. Je kunt hierbij veel ervaring opdoen voor een functie als Support Medewerker Business Travel. Je werkweek is van maandag t/m vrijdag van 09.00-17.30u.

Als stagiair(e) ga je aan de slag met:

  • Beheren van de info mailbox waar alle aanvragen binnenkomen en deze doorzetten naar ons CRM systeem;

  • Maken en opsturen van offertes en reserveringen voor hotels, huurauto's en treinen;

  • Ondersteunen van de salesafdeling en de afdeling groepsreizen in de daily business;

  • Ondersteunen in het organiseren van beurzen en evenementen;

  • Ondersteunen van de interne en externe communicatie; 

  • Opstellen van managementrapportages en contracten.

De exacte invulling van je werkzaamheden is natuurlijk verder af te stemmen, er is zeker genoeg ruimte voor eigen initiatieven! Ook is er naast de werkzaamheden voldoende gelegenheid om aan je stageopdrachten te werken en uiteraard word je hierin ondersteund.

 

Wie zijn wij?

Wij helpen bedrijven met besparen van tijd én geld op het boeken van hun zakelijke reizen. Dagelijks doen onze reisprofessionals net dát stapje extra om de best passende oplossing te vinden tegen het meest aantrekkelijke tarief. 

Ons motto is: één team, één taak. Dit typeert onze familiaire werksfeer. Hoe dit zich verder uit? Wij zijn een platte organisatie met korte lijnen. We lunchen graag met elkaar in het Travel Café, maken een wandeling of doen een boodschapje om daarna weer fris verder te gaan. We denken met elkaar mee en staan voor elkaar klaar wanneer het nodig is. Wanneer de werkweek bijna voorbij is brengen we graag nog wat tijd met elkaar door tijdens de vrijdagmiddagborrel.

 

 

Wat we van je vragen...

Met jouw klantgerichtheid en goede communicatieve vaardigheden weet je goed in te schatten welke acties en middelen je in moet zetten om de klant op de beste manier te helpen. Natuurlijk werk je graag gestructureerd, maar kun je ondertussen ook goed schakelen tussen de verschillende werkzaamheden. Met jouw zelfstandige en flexibele werkhouding ondersteun je de collega’s om uiteindelijk tot het beste resultaat te komen. Dit talent combineer je met:

  • MBO+/HBO opleiding, studie richting toerisme, communicataie, office management of iets dergelijks;

  • Enige werkervaring in de dienstverlenende sector is een pre;

  • Communicatief sterk in Nederlandse taal;

  • Ruime ervaring met MS office.

 

Jouw dag bij ons op kantoor

Startend met een kop koffie of thee begin jij je dag. Je controleert de info mailbox en verwerkt alle binnenkomende aanvragen. Vervolgens bekijk je de planning voor deze week en je start met het schrijven van een nieuwe weekupdate. Je verzamelt alle informatie en plaatst dit overzichtelijk in een document die je later op de dag verspreidt onder alle collega’s. Tussendoor werk je de info mailbox bij en beantwoord je wat telefoontjes.

Na de lunch start je met de organisatie van een BBQ voor alle collega’s. Je vraagt je collega van marketing om een save the date te maken, verwerkt alle dieetwensen en houdt contact met externe partijen. Met jouw organisatorische kwaliteiten wordt de BBQ een groot succes! Je rijdt nog snel naar de post en voor je het weet zit je dag er al weer op. Morgen moeten er rapportages opgesteld worden en voordat je naar huis gaat bereid je deze nog even voor.

 

Wat we teruggeven...

  • Een marktconforme stagevergoeding;

  • Travel Academy Certificaten;

  • Veel ruimte voor eigen initiatieven;

  • Mogelijkheid om gebruik te maken van agentenaanbiedingen van o.a. luchtvaartmaatschappijen;

  • Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen door middel van trainingen en workshops;

  • Hardwerkende, sociale en gezellige collega's die graag samen lunchen en bedrijfsuitjes organiseren (zoals borrels, etentjes en tripjes in binnen- en buitenland.

Let op! Het gaat om een meewerkstage en geen afstudeerstage.

 

Interesse?

Enthousiast over deze stage? Wij maken graag kennis met je! Stuur ons jouw motivatiebrief en CV, gericht aan Wendy van Gilst, naar wendy@uniglobewestland.nl. Wil je eerst graag meer weten over de stage? Neem contact op met Wendy via 0174 - 219 245.

 

De ervaringen van …

Emma

Denise

Nadia

 

Stagiaire Travel Designer 2018 en bij ons werkzaam als Junior Business Travel Consultant

 

Stagiaire Travel Designer 2015 en bij ons terug als Business Travel Consultant

 

Support medewerker in opleiding  

 

Tijdens mijn stageperiode bij UNIGLOBE Westland heb ik veel verantwoordelijkheid met veel uitdaging gekregen. Het team is leuk en gezellig, en nemen de tijd om je te helpen. Daarnaast organiseert UNIGLOBE Westland veel activiteiten waarbij je de klant leert kennen, wat ik als erg leuk ervaren heb!

 

Als stagiair krijg je alle ruimte om ervaring op te doen in de zakelijke reisbranche. Je leert veel en krijgt veel verantwoordelijkheden. Ik voelde me echt betrokken in het team en kreeg goede begeleiding. Daarnaast zijn er genoeg doorgroeimogelijkheden en ben ik na het afronden van mijn opleiding dan ook werkzaam als Business Travel Consultant!

 

Ik ben werkzaam als support medewerker en leer iedere dag! Zo leer ik bijvoorbeeld werken met Amadeus en ben ik er achter gekomen dat er nog veel meer is dan dat ik op school heb geleerd. Ik krijg leuke uitdagingen waar ik mee oefen, van leer en die ik uitvoer in de praktijk. Geen dag is hetzelfde en dat geeft mij veel motivatie!